Polityka prywatności
1. Postanowienia ogólne
- Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez Klientów w związku z korzystaniem przez nich z witryny internetowej www.mebledesigner.pl
- Agencja Reklamowa IDOL Izabela Marcinkowska dokłada wszelkich starań celem zapewnienia poszanowania prywatności i ochrony informacji osobowych udzielonych przez Klientów podczas korzystania ze strony internetowej oraz w tym celu podejmuje wszelkie niezbędne działania.
2. Administrator danych osobowych
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Agencja Reklamowa IDOL Izabela Marcinkowska z siedzibą w Gdańsku 80-299, ul Kielnieńska 125B/1 wpisana do Rejestru Przedsiębiorców CEIDG , NIP 5831667927, REGON 193035773
Można się z nami skontaktować w następujący sposób:
– listownie na adres: ul. Kielnieńska 125B/1, 80-299 Gdańsk
– przez e-mail: biuro@mebledesigner.pl
3. Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania
Cele przetwarzanie danych: | Podstawy prawne: | Okres przetwarzania: | |
podjęcia działania w zakresie odpowiedzi na zapytanie, przygotowania wyceny oraz realizacji zlecenia | art. 6 ust. 1 lit b) RODO – niezbędność do wykonania umowy, której stroną jest Użytkownik | do czasu wycofania zgody | |
pomiary | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – uzasadniony interes administratora | do czasu zgłoszenia skutecznego sprzeciwu | |
marketing oraz przesyłania ofert handlowych | Art. 6 ust. 1 lit. a) – dobrowolna zgoda |
|
4. Odbiorcy danych
- Pani/Pana dane osobowe mogą być ujawniane podmiotom współpracującym z Administratorami, na podstawie zawartych umów, w szczególności podmiotom świadczącym usługi: projektowe, pomiarowe, monterskie, wsparcia dla systemów informatycznych służących do obsługi klientów, marketingowe itp. Takie podmioty przetwarzają dane na podstawie zawartych umów, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych.
5. Pani/Pana prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych
- Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
- prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych,
- prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych,
- prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
- prawo żądania usunięcia Pani/Pana danych osobowych,
- prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
- prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację – w przypadkach, kiedy przetwarzamy Pani/Pana dane na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu,
- prawo do przenoszenia Pani/Pana danych osobowych, tj. prawo otrzymania od Administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Prawo do przenoszenia danych osobowych przysługuje Pani/Panu tylko co do tych danych, które przetwarzamy na podstawie umowy z Pani/Pana lub na podstawie Pani/Pana zgody,
- Aby skorzystać z powyższych praw, proszę skontaktować się z Administratorem (dane kontaktowe powyżej).
- Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
6. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG)
Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy jedynie do Google w przypadku wyrażenia zgody na korzystanie z plików Cookies. Google jest odbiorcą certyfikowanym w ramach Tarczy Prywatności Stanów Zjednoczonych (Privacy Shield) co jest równoznaczne z zapewnieniem odpowiednich zabezpieczeń w celu ochrony danych zgodnie z art. 46 ust. 2 RODO.
7. Pliki Cookies
- Witryna www.mebledesigner.pl używa cookies. Są to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwer www i przechowywane przez oprogramowanie komputera przeglądarki. Kiedy przeglądarka ponownie połączy się ze stroną, witryna rozpoznaje rodzaj urządzenia, z którego łączy się użytkownik. Parametry pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył. Cookies ułatwiają więc korzystanie z wcześniej odwiedzonych witryn.
- Gromadzone informacje dotyczą adresu IP, typu wykorzystywanej przeglądarki, języka, rodzaju systemu operacyjnego, dostawcy usług internetowych, informacji o czasie i dacie, lokalizacji oraz informacji przesyłanych do witryny za pośrednictwem formularza kontaktowego.
- Zebrane dane służą do monitorowania i sprawdzenia, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszych witryn, aby usprawniać funkcjonowanie serwisu zapewniając bardziej efektywną i bezproblemową nawigację. Monitorowania informacji o użytkownikach dokonujemy korzystając z narzędzia Google Analitics, które rejestruje zachowanie użytkownika na stronie.
- Cookies identyfikuje użytkownika, co pozwala na dopasowanie treści witryny, z której korzysta, do jego potrzeb. Zapamiętując jego preferencje, umożliwia odpowiednie dopasowanie skierowanych do niego reklam. Stosujemy pliki cookies, aby zagwarantować najwyższy standard wygody naszego serwisu, a zebrane dane są wykorzystywane jedynie wewnątrz firmy Komandor Pomorze S.A. w celu optymalizacji działań.
- Na naszej witrynie wykorzystujemy następujące pliki cookies:
NAZWA CIASTECZKA | TERMIN WYGAŚNIĘCIA PLIKU CIASTECZKA | OPIS I ZASTOSOWANIE PLIKU CIASTECZKA |
__unam | 6 miesięcy | Ten |
__utma | 2 lata | Ten |
__utmz | 6 miesięcy | Ten |
_ga | 2 lata | Ten |
_gid | 24 godziny | Ten |
fe_typo_user | sesja | Cookie |
- Użytkownik w każdej chwili ma możliwość wyłączenia lub przywrócenia opcji gromadzenia cookies poprzez zmianę ustawień w przeglądarce internetowej. Jak zmienia się ustawienia w najbardziej popularnych wyszukiwarkach:
– Google Chrome
- Należy kliknąć na menu (w prawym górnym rogu), zakładka Ustawienia > Pokaż ustawienia zaawansowane. W sekcji „Prywatność” trzeba kliknąć przycisk Ustawienia treści. W sekcji „Pliki cookie” można zmienić następujące ustawienia plików Cookie:
- Usuwanie plików Cookies,
- Domyślne blokowanie plików Cookies,
- Domyślne zezwalanie na pliki Cookies,
- Domyślne zachowywanie plików Cookies i danych stron do zamknięcia przeglądarki
- Określanie wyjątków dla plików Cookies z konkretnych witryn lub domen
– Internet Explorer
- Z menu przeglądarki (prawy górny róg): Narzędzia > Opcje Internetowe > Prywatność, przycisk Witryny. Suwakiem ustawiamy poziom, zmianę zatwierdzamy przyciskiem OK.
– Mozilla Firefox
- Z menu przeglądarki: Narzędzia > Opcje > Prywatność. Uaktywnić pole Program Firefox: „będzie używał ustawień użytkownika”. O ciasteczkach (cookies) decyduje zaznaczenie – bądź nie – pozycji Akceptuj ciasteczka.
– Opera
- Z menu przeglądarki: Narzędzie > Preferencje > Zaawansowane. O ciasteczkach decyduje zaznaczenie – bądź nie – pozycji Ciasteczka.
– Safari
- W menu rozwijanym Safari trzeba wybrać Preferencje i kliknąć ikonę Bezpieczeństwo.
- W tym miejscu wybiera się poziom bezpieczeństwa w obszarze ,,Akceptuj pliki cookie”.
- Dodatkowe dane osobowe, jak adres e-mail, imię nazwisko, adres, telefon zbierane są jedynie w miejscach, w których użytkownik wypełniając formularz wyraźnie wyraził na to zgodę.
8. Logi systemowe.
- Logi systemów, czyli rejestr zdarzeń – utworzony w chronologicznej kolejności zapis informacji o zdarzeniach i działaniach dotyczących strony WWW. Zawierają one takie dane jak adres IP, z którego nastąpiło wejście na daną podstronę, adres tej strony oraz czas połączenia. Logi systemów wykorzystywane są przez Nas w szczególności w celach statystycznych. Analiza logów systemów pozwala także na zidentyfikowanie zagrożeń związanych z bezpieczeństwem
9. Profilowanie i zautomatyzowane podejmowanie decyzji
- Państwa dane będą przetwarzane przez Administratora w sposób zautomatyzowany, jednakże nie będzie to wywoływać wobec Państwa żadnych skutków prawnych lub w podobny sposób istotnie wpływać na Państwa sytuację.
- Profilowanie danych osobowych przez Administratora polega na przetwarzaniu Państwa danych (również w sposób zautomatyzowany), poprzez wykorzystywanie ich do oceny niektórych informacji w celach statystycznych, monitorowania ruchu na Stronie Internetowej oraz analiz marketingowych.
10. Uaktualnienia Polityki Prywatności
- Strona Internetowa zastrzega sobie prawo zmiany polityki prywatności, o ile będzie wymagać tego obowiązujące prawo, ulegną zmianie warunki technologiczne funkcjonowania Strony Internetowej lub zmiana będzie wprowadzać standard wyższy od minimum wymaganego prawem.
Polityka RODO
KLAUZULA INFORMACYJNA
- Administrator danych osobowych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych będzie Agencja Reklamowa IDOL Izabela Marcinkowska z siedzibą w Gdańsku 80-299, ul Kielnieńska 125B/1 wpisana do Rejestru Przedsiębiorców CEIDG , NIP 5831667927, REGON 193035773
Można się z nami skontaktować w następujący sposób:
– listownie na adres: ul. Kielnieńska 125B/1, 80-299 Gdańsk
– przez e-mail: biuro@mebledesigner.pl
- Cele przetwarzania oraz podstawa prawna przetwarzania
– na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu podjęcia działań przed zawarciem umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą ( np. pomiar) lub wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą (dane niezbędne do wykonania pomiaru i/lub zawarcia umowy),
– na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj.: wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze np. dla celów podatkowych i rachunkowych,
– na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. prawnie uzasadnionego interesu Administratora m.in. w celu: realizacji zamówienia, rozstrzygnięcia roszczeń reklamacyjnych, dochodzenia lub zabezpieczenia roszczeń, marketingu produktów lub usług Administratora,
– na podstawie odrębnej zgody tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO np. w celu : marketingu bezpośredniego produktów lub usług podmiotów współpracujących z Administratorem, udzielenia wsparcia przy uzyskaniu kredytu na finansowanie zakupionych towarów,
Informuje się, że podanie danych jest dobrowolnie, jednak niezbędne do umówienia i realizacji pomiaru, wyceny lub przedstawienia oferty, czy realizacji umowy. - Okres przechowywania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres:
1) ważności oferty, ale nie dłużej niż jeden rok od jej otrzymania, jeżeli nie doszło do zawarcia umowy,
2) obowiązywania umowy zawartej z Administratorem, a po jej zakończeniu, w związku z obowiązkami wynikającymi z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, (np. archiwizacja dokumentów księgowych)
3) niezbędny do rozpatrzenia reklamacji, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, z uwzględnieniem okresów przedawnienia roszczeń,
Dane osobowe przetwarzane na podstawie odrębnej zgody będą przechowywane na tej podstawie do czasu jej odwołania. - Odbiorcy danych
Pani/Pana/ Klienta dane osobowe mogą być ujawniane przez Administratora podmiotom współpracującym z Administratorem, w związku z produktami i usługami oferowanymi przez te podmioty, na podstawie zawartych przez Administratora umów, w szczególności podmiotom świadczącym usługi: projektowe, pomiarowe, monterskie, transportowe, księgowe, audytowe, kredytowe, wsparcia dla systemów informatycznych służących do obsługi klientów, marketingowe itp. Takie podmioty przetwarzają dane na podstawie zawartych przez Administratora umów, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych. - Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych
Przysługują Pani/Panu następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
a. prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych,
b. prawo żądania sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
c. prawo żądania usunięcia Pani/Pana danych osobowych,
d. prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych,
e. prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację – w przypadkach, kiedy przetwarzamy Pani/Pana dane na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu,
f. prawo do przenoszenia Pani/Pana danych osobowych, tj. prawo otrzymania od Administratora Pani/Pana danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego. Prawo do przenoszenia danych osobowych przysługuje Pani/Panu tylko, co do tych danych, które przetwarzamy na podstawie umowy z Pani/Pana lub na podstawie Pani/Pana zgody,
g. prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych
Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Pani/Pana danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Jeżeli Administrator posiada dane na potrzeby realizacji innych celów (np. realizacji umowy, usługi, dochodzenia roszczeń), to Administrator może je nadal w tych celach przetwarzać na innej podstawie prawnej
Aby skorzystać z powyższych praw, proszę skontaktować się z Administratorem (dane kontaktowe powyżej), - Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Polityka prywatności:
Zapoznałem się z polityką prywatności. Podałam dane osobowe dobrowolnie.